Alumnado de Cultura Clásica e Latín asistiu á XXII edición do Festival de Teatro Grecolatino en Ourense

Alumnado na XXII edición das Xornadas de Teatro Clásico, Ourense

Alumnado de Cultura Clásica de 3º ESO e de Latín de 4º ESO e 1º Bacharelato asistiu, o mércores 1 de marzo, á XXII edición do Festival de Teatro Grecolatino que, organizada pola Sección Galega da Sociedade Española de Estudos Clásicos, tivo lugar no Auditorio Municipal de Ourense. Nestas xornadas de teatro clásico puideron contemplar pola mañá a obra "Agamenón" de Esquilo e, en sesión de tarde, a obra "El Persa" de Plauto, ambas representadas pola Compañía de Teatro El Ruiseñor de Culleredo. Foron acompañados polo profesorado Raúl Gómez, Víctor González, Nieves Gómez e Nuria Casal. A actividade foi organizada polo departamento de Cultura Clásica.

Xornadas de Teatro Clásico, Ourense