Acto de graduación da promoción de Bacharelato 2019-2021

Graduación alumnado 2º Bacharelato promoción 2019-2021

O venres 21 de maio, no patio do noso centro e seguindo as medidas sanitarias vixentes pola COVID-19, tivo lugar o Acto de Graduación da promoción de Bacharelato 2019-2021. Presentado polo alumno Pedro Ramos, foi un acto entrañable e emotivo; así en nome dos seus compañeiros de promoción, Óscar Ferreiro fixo un repaso aos anos que pasaron no Centro. Tamén houbo discursos do director, Eliseu Mera, das madriñas e padriños: Mar Tejero, Loli Rego, Raúl Gómez e Víctor González xunto co do alcalde, José María Bello Maneiro, o cal estivo presente no acto, ademais da concelleira de Educación, o presidente da ANPA e por suposto profesorado e familias. Ademais non podía faltar a entrega de diplomas ao alumnado graduado, mentres que María Ortigueira foi premiada como a alumna co mellor expediente.

Parabéns!!! a todo o alumnado graduado. Picando neste enlace  podes ver máis fotografías e información deste acto.