Alumnado de 2º Bacharelato asiste a unha charla sobre a figura de Carolina Otero

Alumnado 2º bacharelato na charla sobre Carolina Otero

Na tarde do luns 16 de decembro tivemos na Biblioteca unha charla arredor da figura de Carolina Otero a cargo do escritor novel valgués, Javier Carballo de Jesús, o cal acaba de publicar a súa primeira obra "Eu son Carolina". Na súa intervención amosou ao alumnado de 2º Bacharelato un enfoque distinto da vida desta muller, unha das actrices pioneiras do cine español. Para finalizar a súa intervención e xunto coa súa compañeira de promoción no noso Centro, Sonia Tarrío, satisfaceron a curiosidade do alumnado sobre o seu posible futuro académico no mundo universitario a partir das súas experiencias persoais.

Grazas a ámbolos dous!!! e moita sorte no futuro que esperamos lles sexa propicio e brillante.

Alumnado 2º bacharelato na charla sobre Carolina Otero con Javier Carballo e Sonia Tarrío