Alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato en Croacia

O alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato que, desde o pasado 21 de marzo, realiza unha viaxe a terras croatas pasa as súas útlimas horas pola costa adriática. Deixamos aquí unha reflexión do organizador da viaxe, o profesor do departamento de Cultura Clásica, Raúl Gómez Pato:

"A excursión do IES de Valga a Croacia está chegando á súa fin. Estamos descubrindo este marabilloso país e as súas xentes a través de dúas espléndidas mostras, Dubrovnik e Split. Polo medio fixemos unha parada en Mostar para ver de preto a súa cidade antiga e os aterradores e devastadores efectos da guerra, que aínda se poden percibir nos edificios e, lamentabelmente, nas persoas. Tamén tivemos oportunidade de visitar dúas illas croatas, sorprendentes pola súa paisaxe (nunha delas fixemos unha ruta de sendeirismo de 8 km), pola súa orografía montañosa rodeada dun mar dunha cor turquesa impactante, e, como non, polos seus preciosos pobos; nelas ademais puidemos bañarnos no Mare Nostrum e comprobar no noso corpo que aínda non ten a pracenteira temperatura do verán, aínda que mereceu ben a pena. Quédanos só un día por aquí que aproveitaremos para visitar a cidade romana de Salona, facer as últimas compras e despedir este fantástico país cun cariñoso ata pronto."