Alumnado do noso Centro á final galega do concurso de cultura clásica "Odisea"

O concurso Odisea sobre coñecementos de Cultura Clásica, na súa edición do ano 2019, que versou sobre "A Ciencia e a tecnoloxía en Grecia e Roma", rematou na súa primeira fase o xoves pasado. Rematado o prazo de reclamacións, o IES de Valga conseguiu alcanzar a fase final de Galiza xunto con outros 12 grupos máis, pertencentes ás catro provincias galegas. Esta celebrarase o próximo mércores 13 de febreiro a partir das 17 horas. Para competir, xs tres alumnxs do IES de Valga desprazaranse ao IES Aquis Celenis de Caldas de Reis.

Hai que destacar que o grupo que alcanzou a final fíxoo co quinto mellor tempo dos grupos finalistas, o que supón serias posibilidades de quedar entre os tres primeiros na seguinte fase (isto reportaría un premio en metálico) ou mesmo a oportunidade de  gañar, ofrecéndolles a posibilidade de participar no concurso estatal español.

Foi un magnífico resultado para todo o alumnado que participou, pois os demais grupos conseguiron chegar á última xornada do concurso con serias posibilidades de alcanzar a final.

Por último, non debemos esquecer darlle moitísima forza e ánimos aos tres alumnxs pertencentes ao grupo Τό μηχανόεν (To meghanoen): Lucía Fariña Potel, Pedro Ramos Pereira e Ana Isabel Villamarín Otero, que cursan Latín no grupo de 4º B da ESO.