Xornada de portas abertas e charla sobre autoemprego na "Semana de Orientación"

charla sobre autoemprego a cargo de Santiago Resua  Comezou no noso Centro a "Semana de Orientación"  cunha xornada de portas abertas e unha charla sobre auotemprego. Despois do acto de apertura na Biblioteca, alumnado do CPI de Catoira, do CPI de Pontecesures e do IES Macías O Namorado percorreu as instalacións do noso Centro. Posteriormente, nas dúas últimas horas da mañá, tivo lugar unha charla titulada "O autoemprego: unha alternativa laboral" a cargo de Santiago Resua Nine, fundador da empresa IRONOR Metalurgia, SL Este empresario e exalumno do noso Centro explicou ao alumnado de 4º ESO, 2º Bacharelato e Ciclos a súa experiencia na creación dunha empresa partindo dos seus inicios como traballador por conta allea.