Día contra a eliminación das violencias machistas no IES Valga

Día contra a eliminación das violencias machistas na Biblioteca Día contra a eliminación das violencias machistas na Biblioteca Día contra a eliminación das violencias machistas na Biblioteca

Poemas en negro contra as violencias machistas” así se titulou o acto que o xoves 22 de novembro tivo lugar con motivo do “Día Internacional contra a eliminación das Violencias Machistas”, o 25 de novembro. Un acto co cal a comunidade educativa do IES Valga manifesta o seu rexeitamento en contra de calquera violencia exercida sobre as mulleres.

A Biblioteca foi o escenario da actividades programadas: a lectura de fragmentos literarios que xunto coa proxección de imaxes con textos e un rap serviron para sensibilizar ao alumnado contra esta lacra social. A lectura correu a cargo de alumnado de 1º ESO e 1º Bacharelato  con textos do libro "Invisibles" de Montse Fajardo e o de Ana Romaní "Love me tender. 24 pezas mínimas para unha caixa de música" entre outros, e do noso compañeiro e escritor , Raúl Gómez Pato cun poema de Xabier Cordal incluído no libro "Polifonía dous", finalizando o acto o acto cun rap composto e cantado por Uxía Caeiro e Brais Castro de 1º ESO B.

O acto foi organizado grazas á colaboración da Biblioteca cos departamentos de Educación Plástica e Visual, Lingua e Literatura Galega e Lingua e Literatura Castelá.