Lingua galega

DÍA DE EUROPA (III)

Para rematar a mañá, tivo lugar un divertido concurso de baile baseado en Eurovisión.

Cada grupo seleccionou unha canción que participase en calquera das súas edicións en Eurovisión. A partir de aí o alumnado elaborou unha coreografía que defendeu diante de todas as persoas do centro.

grupo

Chipre

Fuego

Eleni Fureira

Mediante os móbiles realizouse unha votación popular para designar ao país gañador, que resultou ser 4ºA representando a España coa canción “El chiqui chiqui” (de Chiquilicuatre).

DÍA DE EUROPA (II)

A continuación, para seguir conmemorando o Día de Europa, repartiuse o alumnado en dous grandes bloques que logo intercambiaron os seus roles: un competiu en actividades deportivas e outro participou nunha xincana sobre os distintos Camiños de Santiago. Nesta última existían dous niveis en función da dificultade.

Na xincana, ademais das 24 preguntas relacionadas cos camiños (tres preguntas por cada un dos oito camiños seleccionados), propuxéronselles varios retos:

• Para os maiores: facerse unha foto cun enfoque picado, conseguir doce obxectos esféricos, signar o nome do camiño que corresponda, fotografarse con alguén chamado Mateo, localizar un libro escrito por algún autor chamado Francisco, cantar e bailar adaptando unha canción infantil, entre outros.
  • Para os pequenos: localizar un astronauta, debuxar unha persoa empregando só números, construír unha torre de naipes, fotografar seis pés á vez con calzado diferente, nadar en seco, atopar un compañeiro que teña un bocadillo elaborado con produtos derivados do porto, facer dez sentadiñas á vez, entre outros.