Clube de lectura 3º

Como cada ano, comezamos un novo clube de lectura no curso 2023/2024, esta ano coa incorporación dos nenos e nenas de 3º de Primaria. O alumnado de ambas clases estivo moi motivado con esta actividade, xa que o libro que mandamos ler: ''Perrock Holmes y el scape room imposible'', tivo unha gran acollida.

Comezamos falando sobre o libro, dando liberdade aos nenos para comentar a súa opinión, que en xeral foi positiva. Moitos nenos/as consideráronno un libro moi divertido, e quedaron con ganas de seguir lendo esta saga. Falamos tamén da relación entre os irmáns protagonistas, e de que moitas veces queremos aos nosos irmáns e irmás, aínda que nos pelexemos con eles/as.

Por último, fixemos un scape room na biblioteca, donde o alumnado tiña que atopar tres números, resolvendo puzzles, encrucillados e xeroglíficos. Pasámolo moi ben, e os/as participantes tiveron un pequeno premio ao acabar a proba. Esperamos con moitas ganas o clube de lectura do seguinte trimestre.

Club lectura 3º