Descubrindo a Serra do Galiñeiro. Fase práctica co alumnado de 5º e as súas familias.

O venres, 10 de maio, o alumnado de 5º e as súas familias veñen de completar a xornada da fase práctica do proxecto "Descubrindo o norte" no monte do Galiñeiro. Foi unha xornada intensa e moi aproveitada na que alumnado, familias e equipo docente compartimos unha experiencia educativa completa onde o alumnado amosou o seu desenvolvemento competencial nos distintos ámbitos do coñecemento.  Pola mañá, da man de José Taboada e Basilio, fomos partícipes do proxecto "Lendo o monte" que leva adiante a Comunidade de montes de Vincios. Pola tarde, coa inestimable cooperación das familias do alumnado, desenvolvimos unha carreira de orientación e unha visita turística guiada polo alumnado de 5º na paraxe arqueolóxica "Auga de Laxe"

Todo isto sen a implicación activa e entusiasta de todos os participantes non houbera sido posible. Moitas grazas a todos. En 6º continuaremos.

Galería fotográfica Vídeo curto