Descubrindo as mulleres da Escola de Ramón y Cajal co Dr. D. Carlos Spuch

A visita de D. Carlos Spuch ao noso colexio supuxo unha festa e goce científico entre o noso alumnado de 6º. O evento dividiuse en dúas partes. A primeira na biblioteca do centro, onde o Dr. fixo unha presentación sinxela e breve sobre D. Santiago Ramón y Cajal. Máis que nos datos biográficos, o invitado completou a súa poñencia con numerosas anécdotas da vida do pai da neurociencia así como das mulleres pioneras da ciencia e da "Escuela" que creou o Premio Nobel. Despois dun pequeno cambio de impresións, pasamos ao laboratorio, onde desenvolveuse a segunda parte do acto. Nesta dependencia, o alumnado puido sentirse neurocientífico por un día. Foi unha experiencia fantástica na que o alumnado obserbou nos microscopios as mostras dos cortes de neuronas, cerebros humanos e de ratos que o científico preparou, facendo as respectivas anotacións e debuxos sobre as observacións desenvolvías.

Como sempre, D. Carlos Spuch non defraudou. Agradecemos moito a súa colaboración co proxecto Descubrindo o norte.

Galería fotográfica Carta de agradecemento