Descubrindo a arte, a ciencia e as mulleres neurocientíficas da Escola de Ramón y Cajal.

Colaborando co proxecto "Descubrindo o norte", o Dr. D. Carlos Spuch visitará un ano máis o noso centro para achegar a Ciencia o noso alumnado. Ademais de poñer en valor a importancia que teñen a actividade física, a alimentación así como a estimulación cognitiva e o desenvolvemento emocional cara a madurez persoal, nesta ocasión, descubriremos da man do Dr. a figura de D. Santiago Ramón y Cajal, a importancia da súa Escola e o papel crucial desenvolvido polas primeiras mulleres neurociéntífcas da súa escola. Con el, tamén descubriremos dun modo artístico como naceu a neurociencia e o desenvolvemento do método científico a partir diso.

D. Carlos Spuch é Dr. en Bioloxía e traballa no Instituto de Investigación Sanitaria Galicia Sur, no complexo hospitalario Álvaro Cunqueiro de Vigo. Científico entregado, gran defensor do campo galego, apaixonado e perseverante no seu traballo, aficionado a diversas actividades deportivas, gran divulgador e comunicador; sencillez e humildade son aspectos que lle caracterizan. O vindeiro día 24 de abril onoso alumnado terá a oportunidade vivir esta experiencia.

Canto sabes do

sistema nervioso?