#SeguridadeInternet

Protexamos a infancia con sentido común

HAI QUE REGULAR E PARAR CERTAS PRÁCTICAS NAS REDES SOCIAIS CON NENOS E NENAS

1. Gravar e publicar bromas ou burlas nas que se asustan, se entristecen ou se enfadan… NON É GRACIOSO, É UNHA HUMILLACIÓN PÚBLICA.
  2. Gravar e expoñer a diario a súa intimidade, publicando cando están na casa, na rúa e todo tipo de situacións da súa vida de forma constante non respecta o seu dereito á privacidade, coa dificultade emocional que supón vivir esa ausencia de adultos enganchados a un móbil vivindo para “gravar constantemente”.
  3. Gravar e publicar momentos nos que son vulnerables: enfadados, en perrenchas, frustrados… Non damos exemplo de como o xestionamos con iso, gravar esa situación é ter en conta NADA as súas emocións nese momento. Reflexionemos se a nós nos gustaría que nos gravasen perdendo os papeis e se fixése público…
  4. Crear perfís públicos de menores, xestionados polos proxenitores (para que sexa legal), converténdoos en personaxes públicos. Un neno ou nena non está preparado emocionalmente para ser público, e convivir coa idealización e o sistema de aprobación continua das redes sociais.
  5. Compartir en contas públicas (dedicadas ao humor, á difusión de contido ou á educación) calquera dos vídeos anteriores para facer broma ou para xerar unha denuncia pública só contribúe a expoñer aínda máis a imaxe do menor nunha situación vulnerable á conta de xerar morbo. A forma de denunciar un abuso é ante o centro escolar ou ante a xustiza. Aí si. Expoñendo ao menor aínda máis ante miles de persoas nunha situación de violencia, de burla, de pelexa, só agrava o problema emocional que xera o feito en si. Algúns destes vídeos fanse víralles e circulan durante anos, millóns de persoas venos, por favor NON OS COMPARTAS, NON é a forma de axudar á infancia.

Nota: todos estamos a aprender a convivir en redes. Non se trata de ocultar ás crianzas delas, senón de usar o sentido común.

FONTE

Charla: Internet segura para as crianzas

25/01/2022 20:30

Charla: Internet segura para as crianzas

Cando se trata de protexer ás crianzas, moitas veces as persoas adultas non sabemos moi ben como actuar. Tan negativo é ser demasiado prohibitivo como permisivo, por iso, para achegar unha maior educación dixital ás familias, nace o Plan Director.

O martes 25 de xaneiro ás 20:30h imos organizar no colexio unha charla impartida por expertos da Garda Civil na que nos van poñer ao día sobre os riscos que corren as nosas crianzas ao navegar polas Redes Sociais sen supervisión.

A nosa intención é que poidan asistir o maior numero de persoas posible, xa que o tema que se vai tratar é relamente moi importante e serio, polo que precisamos que vos inscribades a través de Abalar para poder garantizar as medidas de prevención sanitaria. A charla vai estar aberta a toda a comunidade escolar pero debido ao aforo COVID van ten prioridade as familias con alumnado escolarizado no centro.