Iniciar sesión: Acceso

Escoitando historias con Charo Pita e Patricia McGill

A pasada semana o alumnado de 1º, 2º e 3º ESO tivo a oportunidade de escoitar historias de diversos lugares do mundo da man (e voz) de Charo Pita e Patricia McGill nunha moi interesante sesión de contacontos bilingüe!

Xornada de orientación: “O bacharelato de Ciencias Sociais e Humanidades: unha ponte ao Grao en Dirección e Xestión Pública”

Neste enlace pódese acceder á Conferencia “O bacharelato de Ciencias Sociais e Humanidades: unha ponte ao Grao en Dirección e Xestión Pública”, que tivo lugar o pasado día 12 de xaneiro. Organiza Universidade de Vigo.

CUALIFICACIÓNS DEFINITIVAS DAS PROBAS EXTRAORDINARIAS ESPECÍFICAS DE HÍPICA

Resolución do 11 de novembro de 2022, da Dirección Xeral de Formación Profesional, pola que se convoca, con carácter extraordinario, a proba específica de acceso ao ciclo final de grao medio das ensinanzas conducentes á obtención do título de Técnico deportivo nas disciplinas Hípicas de Salto, Doma e Concurso completo no centro autorizado Cemar Mondariz-Balneario.

DATAS PARA A REALIZACIÓN DAS PROBAS DE AVALIACIÓN INICIAL

As datas de realización das probas de avaliación inicial para a Educación de Persoas Adultas serán os días 18, 19 e 20 de xaneiro de 2023 no IES Val do Tea no seguinte horario:

ÁMBITO DÍA HORA LUGAR
DA COMUNICACIÓN 18/01/23 11:35 - 12:25 AULA DE CONVIVENCIA
SOCIAL 19/01/23 10:45 - 11:35 AULA DE CONVIVENCIA
CIENTÍFICO - TECNOLÓXICO 20/01/23 11:35 - 12:25 AULA DE CONVIVENCIA

Concerto de Fisión Atántica Ensemble, de Haydn ás danzas de Reis de Guláns

O pasado venres tivemos connosco a Fisión Atlántica Ensemble. Dentro dos diferentes concertos que ofreceron en distintos lugares de Ponteareas, pasaron tamén polo Val do Tea para compartir co noso alumnado e tamén co alumnado do IES Pedra da Auga e do IES do Barral os seus Cuartetos para frauta e trío de cordas de Haydn, fusionados coas Danzas de Reis de Guláns.

Unha vez máis faise patente a grande tradición musical que nos rodea na vila de Ponteareas!

INICIO DO SEGUNDO CUADRIMESTRE NO IES VAL DO TEA PARA O ALUMNADO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA PARA PERSOAS ADULTAS

O inicio do segundo cuadrimestre da Educación Secundaria para as persoas Adultas terá lugar o luns 6 de febreiro do 2023 ás 18:15 h cunha sesión de presentación/acollida no Salón de Actos do IES VAL DO TEA para todo o alumnado e o profesorado.

CUALIFICACIÓNS PROVISIONAIS DA PROBA EXTRAORDINARIA NAS DISCIPLINAS HÍPICAS DE SALTO, DOMA E CONCURSO COMPLETO

Publícanse no documento adxunto as cualificacións provisionais da proba extraordinaria específica de acceso ás ensinanzas deportivas de ciclo final de grao medio das ensinanzas conducentes á obtención do título de técnico deportivo nas disciplinas hípicas de salto, doma e concurso completo.

PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS (GRAO MEDIO E SUPERIOR). ORDE DE CONVOCATORIA DE 2023

Orde do 5 de decembro de 2022 pola que se regulan as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo, e se convocan para o ano 2023 (códigos de procedemento ED312C e ED312D):

Prazos de inscrición:

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio: O prazo de inscrición estará abranguido entre os días 27 de febreiro e 10 de marzo de 2023, ambos os dous incluídos.
  • Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior: O prazo de inscrición estará abranguido entre os días 23 de xaneiro e 3 de febreiro de 2023, ambos os dous incluídos.

Máis información na páxina web da Consellería:

Proxecto de viaxe do alumnado de latín e grego: Emerita Augusta

Discipulae et discipuli, latinae linguae magistra vobis nuntiat, ut victor circulus fuit qui Emeritae Augustae presentationem fecit.

Omnes circuli opera bona fecerunt, sed unus victor esse poterat.

Primus victor: Emerita Augusta

Secundus victor: Tarraco Nova

Tertius victor: Segobriga

Gratias plurimas omnibus qui opera fecistis et qui victores legistis.

---

Alumnos e alumnos, a profesora de lingua latina anúnciavos que o grupo gañador foi o que fixo a presentación de Mérida.

Todos os grupos fixeron un bo traballo, pero só podía haber un gañador.

O primeiro gañador: Mérida

Segundo gañador: Tarragona

Terceiro gañador: Segóbriga

Moitas grazas a todas as persoas participantes.

Despedimos a 1ª avaliación con boa música!

O alumnado de 2º Bacharelato quixo despedir o 2022 organizando unha serie de actividades para os seus compañeiros e compañeiras. Despois dun interesante coloquio, Alberto Rodríguez e Daniel Corral amenizaron a última mañá antes das vacacións coa súa música. Unha vez máis demóstrase que a vila de Ponteareas está chea de talento e músicos cun gran futuro por diante!

« Febreiro 2023 »
LunMarMérXovVenSábDom