Iniciar sesión: Acceso

ENTREVISTEA. Grandes deportistas do Val do Tea

Engadimos ao noso programa de radio "ENTREVISTEA. Grandes deportistas do Val do Tea" un novo capítulo. Desta volta entrevistamos a Rebecca, alumna de 2º Bacharelato e xogadora de fútbol desde hai xa moito tempo.

Se queredes saber máis sobre a súa experiencia, escoitade esta nova entrevista!

I Intercentros de teatro (IES Pazo da Mercé)

No día de onte, o alumnado de Artes Escénicas participou no 1º Intercentros de teatro organizado polo IES Pazo da Mercé. Ao longo da mañá participaron en diferentes obradoiros impartidos por alumnado da ESAD: texto, improvisación, voz, expresión corporal, clown e escena, todos eles organizados en diferentes lugares dos arredores do centro.

Sen dúbida unha xornada moi enriquedora! Agardamos impacientes pola próxima edición!

Visitamos a Feira dos minerais de Guláns

Como xa é tradición, un ano máis volvemos á Feira dos minerais de Guláns! Nesta ocasión foi o alumnado de 1º ESO o que asistiu. Ademais de visitar a feira, tiveron ocasión de participar en diferentes obradoiros de identificación de minerais e Mineraloxía.

DATAS ABAU. PRAZOS E PROCEDEMENTOS DE RECLAMACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS FINAIS DE 2º BACHARELATO

Segundo a Instrución 10/2023 da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa pola que se establecen para o curso 2023/24 os prazos e o procedemento para as reclamacións das cualificacións finais no segundo curso de bacharelato ou da decisión de titulación nesta etapa educativa:

1. Datas das probas da ABAU:

• −  Convocatoria ordinaria4, 5 e 6 de xuño de 2024.

• −  Convocatoria extraordinaria2, 3 e 4 de xullo de 2024.

2. Prazos e procedemento para as reclamacións:
  3. PARA OS TRÁMITES DE RECLAMACIÓN, O HORARIO DA OFICINA DO CENTRO É DE 9.00 A 14.00 HORAS

Pedro Feijoo e a súa Memoria da choiva

Onte tivemos a sorte de contar coa visita de Pedro Feijoo no noso centro! Achegouse para falar co alumnado de 1º Bacharelato sobre a Memoria da choiva e tamén co club de lectura de familias sobre esta lectura e moitas outras nas que andan inmersas.

Foi un verdadeiro pracer escoitalo, compartir unha tarde chea de curiosidades sobre a súa escrita e tamén ter unha vez máis a Rosalía como referente, e saber coidar a súa memoria como merece.

Grazas, Pedro, agardamos volver lerte pronto!

CONVOCATORIA PREMIOS EXTRAORDINARIOS BACHARELATO 2023-2024

Para máis información, este é o enlace á páxina web da Consellería onde pode ver a Orde do 19 de abril de 2024:

« Maio 2024 »
LunMarMérXovVenSábDom