Charla-Coloquio de Francisco Conde - Conselleiro de Economía, Emprego e Industria

Don Francisco Conde López, Conselleiro de Economía, Emprego e Industria impartiu unha charla-coloquio no salón de actos do centro ao alumnado de bacharelato. Como premisa destacou que “non hai que poñer límites ás aspiracións persoais” e salientou que, para iso, é imprescindible a formación permanente. “Se vos teño que aconsellar algo, son tres palabras: formación, formación e formación”, dixo o conselleiro, que animou aos escolares a “aproveitar todas as ocasións” para abordar novos proxectos de aprendizaxe.

Durante a charla, o conselleiro chamou a apostar pola curiosidade investigadora, pola paixón vocacional, pola seriedade no traballo e polo labor de equipo, valores que, resaltou, farán do noso alumnado homes e mulleres que marquen o paso da Galicia do futuro. Francisco Conde resaltou que eses mesmos valores impregnan moitas das novas compañías tecnolóxicas galegas, e apuntou que son eses valores os que lles teñen permitido as empresas galegas innovar con éxito e lanzarse aos mercados internacionais.

Facendo click na seguinte imaxe accedese a unha pequena galería de fotos do acto:

Vídeo-resumo da conferencia: http://www.edu.xunta.gal/centros/iesriocabe/node/653