“A USC recoñece os froitos dos teus estudos” – “Unha Universidade para o futuro”

No día de hoxe tivo lugar no Auditorio de Galicia un acto de recoñecemento aos alumnos/as coas mellores cualificacións nas probas de acceso a universidade na Comunidade Autónoma de Galicia. Todos os alumnos cunha nota superior a 9 puntos na fase xeral da selectividade foron homenaxeados neste acto en Santiago de Compostela e entre eles encontrábase Álex López López, que cursou o Bacharelato no IES Río Cabe e conseguiu unha nota media de 9,082 nas probas de acceso a universidade, destacando os tres 9 acadados nas materias de Lingua Castelá, Historia de España e Historia da Arte.

Álex acudiu a Santiago acompañado do Director do centro, Manuel Sánchez Seco. O mellor expediente de Galicia na selectividade deste curso foi unha rapaza de Mondoñedo e o reitor da Universidade de Santiago encargouse de entregar os diplomas e recoñecer o traballo e o esforzo realizado por estes alumnos para acadar estas notas.

Aquí tedes algunha foto do acto, e se accededes a galería podedes ver algunha máis.