4º ESO. Segundo e terceiro posto na "Final Nacional de Educación Financeira" organizada pola AEB

11.04.2024

O pasado xoves 11 de abril alumnado do IES Río Cabe de 4º ESO participou na "Final Nacional de Educación Financeira" organizada pola AEB (Asociación Española de Banca) xunto coa colaboración da Fundación Junior Achievement, e que forma parte do certame internacional "European Money Quiz".

O alumnado de 4º ESO do noso centro puxo a proba os seus coñecementos da materia de economía e finanzas persoais a través dun cuestionario de preguntas na aplicación kahoot e competiron contra aredor de 1.000 alumnos de toda España. Dado que nesta competición, a nivel europeo, unicamente poden participar oficialmente aqueles alumnos/as nados antes de abril de 2008 tivemos que facer equipos cos alumnos que cumprían ese requisito e cada un deles escolleu outro compañeiro que non cumpría ese requisito.

Así chegamos ao día da final nacional, onde de xeito sorprendente e inesperado conseguimos que dous dos nosos equipos rematasen a competición no segundo e terceiro posto respectivamente:

Segundo clasificado: A alumna de 4ºB ESO, Nuria Fernández Álvarez, acadou o segundo posto e como premio unha tablet, coa colaboración e axuda da súa compañeira de clase Mª Alexandra Lesneanu.

Terceiro clasificado: O alumno Simón Giraldo Valle, de 4ºB ESO, rematou a competición en terceiro lugar e como premio tamén recibirá unha tablet, contando coa colaboración e axuda do seu compañeiro Diego Expósito Díaz.

Nesta competición participou todo o alumnado de Economía de 4º ESO do noso centro e é de destacar o interese de todos eles por intentar facelo o mellor posible e rematar a competición nos primeiros postos. Felicidades non soamente aos gañadores senón tamén ao resto de compañeiros.

O European Money Quiz (EMQ) é un concurso organizado pola Federación Bancaria Europoea (EBF), sendo a actividade con máis recoñecemento en Europa para promover a educación financeira a través das asociacións bancarias nacionais dos diferentes países, entre as que figura a AEB.