3ª ESO e 1º BACH: Visita do alumnado do Intercambio co Lycée Edouard Branly de Châtelleraut (Francia) ao IES Río Cabe

10.04.2024

O alumnado do Lycée Edouard Branly de Châtelleraut (Francia) está a gozar da segunda parte do intercambio co alumnado do IES Río Cabe e do IES A Pinguela de Monforte de Lemos (do 4 ao 10 de abril de 2024).

No día de hoxe visitaron o noso centro educativo e puideron asistir a diferentes clases entre elas, Educación Física co docente Carlos Parada, onde practicaron baile. tamén coñeceron Monforte de Lemos guiados por unha das nosas alumnas do Ciclo Superior de Guía, información e asistencia turísticas, Diana Costas Domínguez. Agardamos que a estancia fose do seu agrado.

Álbum: Escolares -> 2024_04_4-10_3ª AVA_3º ESO_1ºBach_Francés_Visita do alumnado do Intercambio co Lycée Edouard Branly de Châtelleraut (Francia) ao IES Río Cabe (Monforte de Lemos)