4º ESO e 1º Bacharelato. Visualización da película Oppenheimer nos Multicines Hollywood (Monforte de Lemos)

05.10.2023

O alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato acudiu o día 5 de outubro aos Multicines Hollywood de Monforte de Lemos xunto coas docentes Maite Carreira, Anuncia López, Pilar López, Nuria Mariño e Ana Otero para ver a película Oppenheimer (o pai da bomba atómica) Logo de varias explicacións na clase de Historia o alumnado puido asimilar os contidos a través da película.

Posteriormente, e aproveitando o día solleiro, alumnado e profesorado acompañante dirixíronse ao Parque dos Condes para realizar unha reflexión conxunta sobre o filme. De seguro aprenderon unha chea de cousas moi interesantes sobre ese momento da historia!