Excursion a Lugo

Os alumnos de 3º da ESO realizaron unha excursión a Lugo organizada polo Equipo de Dinamización e Normalización Lingüística, o 25 de marzo.

O obxectivo desta saída foi ver a exposición As nosas palabras, os nosos mundos.

Fixemos un percorrido pola historia do galego, organizado en sete áreas con paneis gráficos, vitrinas con obxectos orixinais, imaxes, módulos sonoros e multimedia.

Na exposición proponse un percorrido polo mundo das linguas e da comunicación a través dun dos idiomas que conforman a diversidade lingüística do noso planeta: o galego.

Como derradeira actividade, disfrutamos dunha sesión de dobraxe, realizada por unha profesional deste mundo. Tamén un grupo de alumnos tiveron a oportunidade de dobrar a algúns personaxes dunha coñecida serie de debuxos animados.