Final do concurso de Oratoria improvisada

O pasado xoves 10 de xuño tivo lugar, no Salón de Actos do Río Cabe, a final do Concurso de Oratoria improvisada do 1º e 2º Ciclo da ESO.

Por limitacións do aforo só estiveron presentes os que chegaron á final (un total de 32 alumnos que previamente concursaran en cada clase).

Os participantes foron escoitados con total atención por parte dos presentes na sala.

O primeiro premio foi para:

-Sabela López Mariño (de 2º A).

O 2º:

- Alla Castro de la Fuente (1ºB)

O 3º premio conseguiuno

-Iara Rodríguez González (2ºB).

No caso de 2º Ciclo da ESO quedaron finalistas:

-1º Premio: Salma Díaz Pizarro (3ºB ESO)

-2º: Ariadna Valdés Fernández (4ºC)

-3º Miguel Vega López (4º A)

Ó día seguinte, 11 de xuño, celebramos a final do mesmo concurso  en Bacharelato.

Despois dunha moi boa actuación  e implicación do alumnado, os resultados foron os seguintes:

-1º Premio Saúl Fajardo (1ºBAC - A)

-2º: Manuel Díaz (1º BAC- A)

-3º Rebeca Varela (1º BAC - B)

Foi unha estupenda experiencia na que o alumnado demostrou a súa capacidade de improvisación e imaxinación... Noraboa!

A actividade foi organizada por Normalización Lingüística e o Dpto de L. galega.