Musiqueando en las redes

O pasado mércores, 5 de maio, os alumnos de música de 4º da ESO participaron no “Musiqueando  en las redes”, unha iniciativa promovida desde a COAEM adaptada ás circunstancias que estamos a vivir pola pandemia. A través dunha videoconferencia puidemos aprender coreografías orixinais de percusión corporal realizadas en directo por Santi Serratosa.

A intención do Musiqueando en anos anteriores foi sempre facernos visibles nas rúas das nosas ciudades, dando mostra do traballo que realizamos nas aulas de música.

Este ano tamén daremos esa proxección pero a través das redes sociais, subindo a gravación destas coreografías na última semana de maio. Os alumnos do Río Cabe uniranse a dita participación  para dar reflexo do importante que é a música na vida de toda a sociedade.