O noso alumno de 1º BAC Alejandro García gañou o 2º Premio do Concurso de carteis do 8 de marzo convocado pola Consellería xeral de Igualdade

Este é o estupendo cartel co que Alejandro García Rodríguez, de 1ºBAC B, conseguiu o 2º Premio do Concurso de carteis do 8 de marzo, convocado pola Secretaría Xeral de Igualdade. Dito traballo foi o elixido para representar ó noso centro no certame no que participaron numerosos centros de toda Galicia.

mércores 27 de febrero os compañeiros da clase de Alejandro acompañarano a recoller o premio na Cidade da Cultura e aproveitarán a viaxe para ver 2 exposicións. Comunicáronnos tamén que a clase do alumno gañador será premiada ó longo do curso cunha visita a un parque temático de Galicia.

Noraboa!