Acto de recoñocemento aos mellores expedientes da ABAU 2018

No día de hoxe, mércores 4 de xullo, tivo lugar no Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia un acto de recoñecemento aos alumnos/as coas mellores cualificacións nas probas de acceso a universidade na nosa Comunidade Autónoma. Todos os alumnos cunha nota superior a 9 puntos na fase xeral da selectividade foron homenaxeados neste acto en Santiago de Compostela e entre eles encontrábanse 2 alumnos do IES Río Cabe:

Víctor Díaz Díaz, cunha cualificación na fase xeral da selectividade de 9,246 e Sergio Manuel Justo Maceda, que estivo no IES Río Cabe ata xaneiro deste ano e rematou o bacharelato no IES San Clemente de Santiago cunha nota media de 9,65 puntos.

O alumno Victor Díaz acudiu a Santiago acompañado do Director do centro, Manuel Sánchez Seco e a Vicedirectora, Consuelo Rodríguez Prieto. O reitor da USC, Antonio López Díaz, presidiu este acto, no que participaron 704 estudantes de 201 centros de ensino medio de toda Galicia.