Información sobre o fin de curso

INFORMACIÓN DE INTERESE PARA AS FAMILIAS

Prezadas familias, a continuación detallamos a información relativa á finalización do curso:

• O día 21 de xuño, as clases rematarán ás 14:15 horas. Os servizos de comedor e transporte funcionarán con normalidade.

• Os boletíns de cualificacións serán entregados o luns día 25 de xuño polos respectivos titores nas aulas ás 11:00 horas. O titor/a soamente poderá dar os boletíns ao alumnado que entregue todos os libros de texto do centro das materias que teñan aprobadas no mes de xuño.

• Do mesmo xeito, para recibir o boletín deberán ter entregados todos os libros collidos en préstamo na biblioteca.

• En relación coas taquillas, o alumnado pasará por conserxería a devolver a chave da súa taquilla e a recuperar a súa fianza.

• Durante a mañá do día 25 de xuño, ata as 14:00 horas, estará dispoñible todo o profesorado para aclaracións ás cualificacións.

• As reclamacións ás cualificacións poderanse facer os días 26 e 27 de xuño, por escrito, na Secretaría do centro.