STEMweek para alumnado de 3º e 4º ESO

Convocadas axudas para a realización de actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2018 destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos

No DOG do martes 13 de xuño publícase a ORDE do 23 de maio de 2018 pola que se aproban as bases e se convocan axudas para a realización de actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2018. Esta é unha convocatoria para alumnado de 3º e 4º de ESO que cumpran, entre outros requisitos, ter acadado no curso 2016/2017 unha nota mínima de 6 na materia de inglés.

O lugar onde se realizará esta actividade será o Centro Residencial Docente da Coruña, en réxime de internado de domingo ao sábado seguinte e a organización das actividades levarase a cabo por medio de empresas coa debida cualificación e contratadas directamente pola Consellería.

As datas para o alumnado seleccionado serán do 26 de agosto ao 1 de setembro no caso de alumnado de 3º ESO e do 2 ao 8 de setembro para o alumnado de 4º ESO.

O prazo de presentación de solicitudes remata o 12 de xullo de 2018 e para calquera dúbida poden poñerse en contacto coa Secretaría do centro educativo ou enviar un email a stemweek@edu.xunta.es