Final do concurso "Childrens Chef" na Escola de Hostalería de Rosende

As probas finais de concurso "Childrens Chef" organizado pola Escola de Hostalería de Rosende celebráronse na mañá de hoxe. Os alumnos finalistas chegaron sobre as nove da mañá para ser entrevistados polos xornalistas acerca das elaboracións que ían realizar. Logo de tomar algo foron entrando en cociñas por orde para preparar os seus pratos. Os finalistas eran 5: dous do IES Río Cabe (Mario e Sandra), e os outros tres do Colexio Ferroviario e do IES A Pinguela. Durante a espera puideron degustar un "mojito vírgen", un cóctel de froitas delicioso!! Finalmente o xurado, formado por profesionais, decidiu que o mellor prato era "huevo en flor con gulas y champiñones", elaborado por Sara, do colexio Ferroviario, aínda que a decisión parece que foi difícil, porque as cinco preparacións foron moi celebradas. Como remate, a Escola ofreceu unha selección de aperitivos.

En conclusión, a experiencia foi realmente positiva para todos. E recibiron as chaquetillas e mandilóns para seguir practicando ese arte culinario!!!.

Álbum: Extraescolares -> Childrens Chef 2018