Consello escolar

Eleccións ao Consello Escolar 2022: Publicación de listaxes provisionais de candidaturas

No día de hoxe publicáronse as listaxes provisionais de candidatos/as ao Consello Escolar, de todos os sectores da Comunidade Educativa.

Eleccións ao Consello Escolar 2022: presentación de candidaturas ata o venres 11 de novembro ás 14:00 horas

Ata o venres 11 de novembro ás 14:00 horas está aberto o prazo de presentación de candidaturas para as eleccións ao Consello Escolar.

Eleccións ao Consello Escolar 2022: Calendario

Durante este mes de novembro celebraranse as eleccións para elixir os representantes do Consello Escolar: alumnado, nais/pais/titores legais, profesorado e persoal de administración e servizos.

Eleccións ao Consello Escolar. Votacións de nais, pais ou titores/as legais: mércores 23 de novembro, de 17:00 a 19:00h.

O mércores 23, en horario de 17:00 a 19:00 horas, celebrase neste Centro a votación para a elección de representantes dos pais, nais ou titores/as legais do alumnado no Consello Escolar do IES Perdouro, tal como se recolle na RESOLUCIÓN do 19 de setembro de 2022, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos   públicos (DOG do 29/09).

Eleccións ao Consello Escolar 2021: Publicación de candidaturas elexidas. Reclamacións

Nos correspondentes taboleiros de anuncios do Centro están publicadas as listaxes provisionais de candidatos/as elexidos para representar os distintos sectores do Consello Escolar do IES Perdouro.