EDLG

ATENCIÓN ! NOVA EDICIÓN DO CALENDARIO

CONCURSO DE CABAZAS DO SAMAÍN 2023

Para aumentar o tamaño da imaxe, preme sobre ela

COMEZAN AS FOLIADAS NO CARRIL !

DINAMIZA A NOSA LINGUA

Para ver a presentación, fai clic na imaxe.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2023

Hoxe o alumnado de 1° de ESO tivo o pracer de participar no acto de celebración das Letras Galegas organizado pola asociación Mesa das Verbas e patrocinado polo Concello de Vilagarcía. Foi a ocasión de representar unha pequena obra de teatro que preparamos arredor da figura  de Francisco Fernández del Riego, o homenaxeado deste ano nas Letras Galegas.

Foi xenial compartir o noso traballo co alumnado dos demais centros de primaria e secundaria que participaron e ver tamén o que eles prepararon para amosarnos a nós.

Despois do acto presentouse o cómic "O home que valía por mil", tamén adicado a Don Paco, obra de Antón Mascato e Pepe Carreiro, o autor dos Bolechas, que se parou a explicarnos o seu traballo como deseñador. Iago tivo a sorte de poder aprender a debuxar con el varios personaxes da familia dos Bolechas. Foi unha mañá moi completiña de moita aprendizache e diversión!

Para ampliar/descargar as imaxes preme sobre elas

Feliz día das letras a todxs!!!

#DíaDasLetrasGalegas

#FranciscoFernándezDelRiego

#MesaDasVerbas

MARCELINO ABUÍN DA UNHA CHARLA SOBRE MEMORIA HISTÓRICA

Impagable clase de Historia e Memoria democrática da nosa contorna próxima da man do historiador carrilexo Marcelino Abuín para o alumnado de 4ºESO e 2ºBAC.

CALENDARIO DE FOLIADAS DO 3º TRIMESTRE

FESTEXAMOS O DÍA DE ROSALÍA

O alumnado de 3ºESO, 4ºESO e 1ºBAC mudou a letra de catro cancións galegas (A saia da Carolina, O Himno de Galicia, Se chove e O sacristán de Coímbra) por outra que contase a vida e obra da nosa Rosalía de Castro. Mirade que resultado tan fermoso!Moitas grazas ao profesorado de Música e de Lingua Galega e, por suposto, á nosa rapazada polo traballazo realizado!

Pola súa banda o alumnado de 1ºESO saíu por Carril o  pasado venres 3 de Marzo para conmemorar o Día de Rosalía de Castro recitando poemas da autora. Graciñas á profe de Lingua Galega por tan fermosa actividade!

FOLIADAS DO 2º TRIMESTRE

Velaí unha mostra das/os simpáticas/os participantes.

CONCURSO DE CALIGRAMAS