PROGRAMACIÓN MATEMÁTICAS 2021-22

Para ver a programación preme na imaxe

OLIMPIADA GALEGA DE MATEMÁTICAS

O pasado xoves día 21 de abril tivo lugar en Pontevedra, no IES A Xunqueira 1, a fase de zona da Olimpiada Galega de Matemáticas para o alumnado de 2ºESO.
Do noso centro participaron @s seguintes alumn@s:

Pablo Dasilva Gómez
          Mar Ameneiro Franco
          Joel Durán Mazorra
          Estela Tubío García.

A proba consistía en resolver cinco problemas, usando o razonamento e máis os contidos traballados na clase. O alumnado desfrutou moito desta experiencia, na que recibiron un diploma pola súa participación. Ben feito!!

Ver album de imaxes

NOVA EDICIÓN DO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

Para descargar fai clic sobre a imaxe

PREMIADOS NO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA 2021

Categoría de 1º ESO e 2º ESO:

Categoría de 3º ESO e 4º ESO:

Categoría de Bacharelato e Ciclo:

VIDEOCONFERENCIA COA PROFESORA DE MATEMÁTICAS DA USC ELENA VÁQUEZ ABAL

O departamento de matemáticas organizou unha videoconferencia con Elena Vázquez Abal, profesora na Facultade de Matemáticas da USC. Esta videoconferencia tivo lugar o día 25 de maio para o alumnado de matemáticas de1º de Bacharelato.

cartell.jpg  foto128129.jpg  foto228229.jpg  foto328229.jpg

III SEMANA DA CIENCIA: MATESCHEF

No contexto da III Semana da Ciencia, oa lumnado de matemáticas participou nun divertido concurso, MATESCHEF, no que tiñan que facer un pastel. Pra facelo tiñan que calcular cantidades e tempos. Mellor velo en vídeo.

2ª parte

O ALUMNADO CARRILEXO PARTICIPA EN IMATXINA

O xoves 13 de abril, o alumnado de 2º da ESO foi a Vigo nunha excursión organizada polo departamento de Matemáticas.
Aproveitaron a mañá para ir á Casa do Libro, dar unha volta pola exposición de Baldo Ramos e Pepe Cáccamo, “A Dobre Páxina” e por último, asistiron ás actividades programadas na XIV edición de Imatxina.