Francés

BLOGUE DO DEPARTAMENTO

Para acceder fai clic na imaxe ou aquí

O ALUMNADO DE FRANCÉS PARTICIPA NO FIESTINEMA 2023

Hai uns días o alumnado de francés de 2°, 3° e 4°ESO asistiu ao Fiestinema Junior organizado pola embaixada francesa en Compostela.
Vimos a película "SEULS", dirixida por David Moreau a partir da adaptación dunha banda deseñada para o cine. A verdade é que nos mantivo en suspense todo o tempo e que nos deu moito que debater á saída.

VER VÍDEO

Aproveitamos a viaxe a Compostela para facer unha visitiña ao museo das peregrinacións e para percorrer as rúas do casco histórico buscando informacións sobre a cidade para completar a nosa folla de ruta. O mellor de todo: cada tres etapas, un premio terrorificamente doce. E, ao final, trofeo para os mellores equipos.
Aprendemos unha chea de cousas e pasámolo suuuuper ben!

Música: "Possible", de Jeff Kaale.

CELEBRAMOS A "CHANDELEUR"

O departamento de francés organizou o 6 de febreiro unha actividade complementaria pola festa da "Chandeleur" (a Candelaria en España). En todos os fogares franceses as familias xúntanse o 2 de febreiro para facer as crêpes igual que nós nos xuntamos en Galicia no Entroido para facer as filloas.

No noso instituto quixemos recrear esa tradición grazas á colaboración dun formidable crêpeiro bretón que pasou toda unha mañá a preparar este rico postre para o noso alumnado. Vaia para el o noso agradecemento. A rapazada tivo que preparar a súa propia crêpe e falar en francés. Pasárono xenial. E para mostra aquí quedan estas imaxes.

LES FÊTES MAROCAINES ET ARABES

XORNADA SOBRE XESTIÓN DE REFUGALLOS PARA 1º E 2º BACHARELATO DE FRANCÉS

No marco dun traballo sobre écoloxía e medioambiente, o alumnado de Francés de 1º e 2º de Bacharelato visitaron o xoves 17 de marzo pola mañá o Punto Limpo e os composteiros do Piñeiriño onde puideron coñecer de primeira man como se tratan ou reciclan os distintos tipos de residuos e como se transforman os orgánicos en compost.  Na visita ao Punto Limpo, o alumnado estivo acompañado polo xefe do servizo de Medioambiente do Concello, os mestres composteiros e o concelleiro de Obras e responsable do servizo de recollida de lixo e limpeza, Lino Mouriño.

Para ver o album de fotos, clic aquí

Fotografía: Facebook do Concello de Vilagarcía

PROGRAMA PIALE

Este curso dúas profesoras do centro, Eva Abal de Inglés e Matilde Fernández de francés fixeron un programa de Inmersión Lingüística nas súas respectivas linguas de especialidade, unha en Canada e outra en Francia. O PIALE (Programa Integral de Aprendizaxe de Linguas Estranxeiras) está destinado ao profesorado que durante un mes comparte aulas con profesores dos países de acollida.

Estas son unhas infografías  para dar a coñecer o sistema educativo de ambos os dous países.

Para ver as infografías, preme nas imaxes

Para ler/descargar o PDF, preme na imaxe

La roue de la fortune

............................................................................................................................

XORNADA DE CONTACONTOS EN FRANCÉS

VER ALBUM DE FOTOS

Fantástica e divertida sesón de contacontos titulada "Conta comigo" na que o alumnado de 1º e 2º da ESO puido seguir as historias tradicionais contadas ao redor do lume e que transmiten os saberes ancestrais dos pobos africanos.

Esta é a presentación do contacontos:

Me llamo Samuel Mountoumnjou. Nací en Foumban, una ciudad del oeste de Camerún que sigue conservando muchos elementos de su cultura y de sus tradiciones. En ese contexto me crié, aprendiendo el bamoun, mi lengua materna. Pasando los años, aprendí a apreciar las metáforas y la poesía de ese idioma así como la riqueza literaria y cultural de sus relatos. Escuchando a mi mamá hablar o contar, y a muchas personas mayores del pueblo también, sentí nacer y crecer en mí la pasión por los cuentos y, siendo aún adolescente, me inicié en la narración.