Bolsas e axudas

FONDO SOLIDARIO DE AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR. ALUMNADO MATRICULADO EN ESO, CURSO 2024/25

Aplicación FondoLibrosNo DOG do luns, 20 de maio de 2024 publícase a Orde do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar.  (Texto da convocatoria)

Prazo de solicitude: do 21/5/2024 a 21/6/2024, incluídos

• As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado (ED330B - anexos I e II) accesible desde a sede electrónica da Xunta de Galicia.
  • Opcionalmente, poderán presentarse presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.
  • Os solicitantes das axudas deben cubrir unicamente os anexos I e II do procedemento ED330B e presentar a documentación necesaria.
  • Os anexos para a súa presentación presencial tamén poden descargarse neste enlace: Anexos I e II en pdf.

Ligazón a FondoLibros (Na páxina de Inicio atoparás información detallada, por exemplo: resumo do fondo e axudas, prazos establecidos na convocatoria, preguntas frecuentes...)

INFÓRMASE QUE NO CURSO 2024/25 O CENTRO ESTÁ INCLUÍDO NO PROXECTO DE EDUCACIÓN DIXITAL (E-DIXGAL) PARA TODOS OS CURSOS DA ESO. O alumnado destes cursos está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda para adquirir material escolar, se reúne os requisitos establecidos na orde.