ORIENTACIÓN

Orientadora
Mundiña Basanta, BeatrizOrientadora

PUBLICADOS OS PARÁMETROS DE PONDERACIÓN ABAU

Podedes informarvos sobre os parámetros de ponderación de materias para o acceso ás ensinanzas universitarias oficiais de grao do Sistema universitario de Galicia no curso 2024/25, pinchando na seguinte ligazón:

Parámetros de ponderación DOG

ACOLLIDA ALUMNADO PRIMARIA

A semana pasada estiveron no centro os nenos e nenas que inician a súa etapa no instituto o vindeiro curso, acompañados do seu profesorado titor e orientadoras, dos CEIPs de Albeiros e Paradai. Fixeron un percorrido polo centro e comentamos con eles como ía ser iniciar a educación secundaria e os cambios que terán con respecto á etapa anterior. Esperando que teñades un bo verán en setembro iniciaremos con vós un novo curso.

BENVIDOS
ALBEIROSPARADAI

Charla de orientación- Programa A Ponte

Este xoves día 1 de febreiro tivo lugar no noso centro unha charla, no marco do "Programa A Ponte", sobre as probas ABAU e as titulacións universitarias do Campus de Lugo. Contouse coa presenza de representantes da Facultade de Humanidades, Escola Universitaria de Relacións Laborais e Escola Politécnica Superior. E estaba dirixida ao alumnado de 2º de Bacharelato e Ciclos Superiores.

Programa A Ponte

SENSIBILIZACIÓN SOBRE A DISCAPACIDADE

Este mércores e xoves, 14 e 15 de decembro, estivo co alumnado de 1º e 2º da ESO do noso centro, Nuria Ruíz Edreira, de COGAMI. Impartiu unha charla de sensibilización sobre o que supón a convicencia cunha discapacidade, dando a coñecer algúns dos produtos de apoio que empregan estas persoas no seu día a día, e poñendo aos alumnos e alumnas no seu lugar, co uso, por exemplo, do bastón para invidentes.

Sensibilización sobre discapacidadeColaboración COGAMI
Nuria RuízSensibilización

VISITA A COGAMI

27/05/2022 11:40
27/05/2022 14:10

O alumnado de 1ºINFOFI visitará COGAMI LUGO (federación de asociacións de persoas con discapacidade) para achegarse a outras realidades.

Saída do centro: 11:40h

Regreso: 14:20h

OBRADOIRO DE PREVENCIÓN DO ABUSO DAS NOVAS TECNOLOXÍAS- DESCONECTA E OUTRAS ADICCIÓNS

12/05/2022 11:40
12/05/2022 13:20

Obradoiro de prevención do abuso das novas tecnoloxías - desconecta e outras adiccións, impartido por Franciso Eiras.

Destinatarios/as:

Alumnado de 1º ESO C

Horario: 11:40h- 12:30h   E   12:30H- 13:20H

EQUIPO DE AXUDA ENTRE IGUAIS

Durante varias xornadas realizouse no centro a formación do alumnado que forma parte dos equipos de axuda, no desenvolvemento dun Programa de Apoio entre iguais no marco do Plan de Convivencia do centro, coa finalidade de promover comportamentos prosociais e previr situacións que dificulten a convivencia escolar.

As actividades realizáronse grazas á colaboración de titoras e titores de grupo, titorías de convivencia e profesora dinamizadora de convivencia do centro.

Parabéns a todas e todos os/as participantes.

foto grupo  Foto grupo

30/05/2022 10:25