Visita ao Centro Loxístico de Inditex en Arteixo - A Coruña

11/05/2018 08:50
11/05/2018 14:20
ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR: Visita a INDITEX.
 Día:        11 de maio
Hora:      08:50-14:20
Para:       1º ADMFIN A
Lugar:      A Coruña
Organiza: Dpto. Administración

Os alumnos e as alumnas do Ciclo Superior de Administración e Finanzas visitarán as instalacións que a firma textil Inditex ten na cidade coruñesa de Arteixo.

INDITEX S.A. (Industrias de Deseño Textil Sociedade Anónima) é un grupo español de fabricación e distribución textil, con máis de 5.000 tendas distribuídas en 82 países. Formado por marcas tan coñecidas coma Zara (a marca principal) , Pull and Bear, Massimo Dutti, Kiddy's Class, Bershka, Stradivarius, Zara Home, Oysho y Uterqüe.

Nesta visita o alumnado terá a oportunidade de observar todo o proceso loxístico, desde o deseño e o patronaxe das prendas, á  colocación das mesmas en tendas simuladas e dos seus escaparates, a recepción e distribución dos pedidos polas tendas de todo o mundo...

Artículo relacionado "El interior de Zara: un viaje a la sede central de Inditex en Arteixo"

event | by Dr. Radut