Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior 2013 - ACTUALIZADO

O departamento de Orientación achégavos información sobre as probas de acceso os ciclos formativos de grao medio (para o alumnado de ESO) ou grado superior (para o alumnado de BAC) para o ano 2013.

ACTUALIZADO: Engadidos ficheiros con información xeral e instruccións para a realización das probas, e como chegar ó centro no que terán lugar as probas o 25 de Abril: IES MurallaRomana.

Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior2013: Instruccións para a realización das probas

Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior 2013: Como chegar o IES Muralla

PPrazo de inscrición:

Ciclos formativos de grao medio: entre os días 25 de febreiro e o 8 de marzo de 2013, ambos os dous incluídos.
Ciclos formativos de grao superior: entre os días 28 de xaneiro e o 8 de febreiro de 2013, ambos os dous incluídos.

Nos documentos adxuntos atoparedes información coma:

• Requesitos para presentarse a proba.
  • Partes da proba.
  • Calendario das probas.
  • Horario de realización das probas.
  • Outros datos de interese: cualificacións, certificacións, exención, certificación de superación da proba logo de rematada a convocatoria ordinaria.

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio 2013

Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior 2013

(Documentos en formato libre OpenOffice, podedes descargar o programa neste mesmo sitio na seccion 'Enlaces de interese')