FEIRA VIRTUAL DAS UNIVERSIDADES ESPAÑOLAS (uniFERIA)

Do 22 ao 24 de febreiro celebrase a terceira edición de UNIferia, a Feira Virtual das Universidades españolas, promovida pola CRUE (Conferencia de Rectores das Universidades Españolas) que permite o encontro dos Futuros Estudantes cos Graos que se van a impartir o vindeiro curso 2021-22. Funciona como unha Feira Universitaria presencial.

A navegación por UNIFERIA é libre, tras rexistrarse na páxina: aquí

A Universidade da Coruña (UDC), terá un espazo virtual baixo o lema: ENTRA NO FUTURO, no que lle ofrece ao futuro alumnado coñecer de primeira man a oferta académica de Graos dos Campus da Coruña e de Ferrol,  a Vida Universitaria que lle espera e que poida consultar as dúbidas que teña de notas de corte, aloxamento...

O horario é amplo de 10:00h a 14:00h e de 16:00h a 19:00h e o persoal da UDC estará pendente para solucionar ao  alumnado  calquera consulta ou aclaración que precisen.