Visita á exposición "George Méliès y el cine de 1900"

O alumnado de 2º de ESO (PMAR) visitou a exposición "George Méliès y el cine de 1900"

A exposición propón unha viaxe no tempo, xustamente aos anos en que o cinema se converteu nun espectáculo popular.

Os nosos alumnos trasladáronse a unha feira do ano 1900, coas súas barracas e o seu ambiente de festa. Foi nesa contorna onde o cinema tomou forma como espectáculo: con diversión e moitas emocións. E, en gran medida, iso foi grazas a un home, Georges Méliès, que soubo entender que quería a xente e como facela soñar e distraerse. As súas películas marcaron o camiño que seguiron os primeiros cineastas en Europa e Estados Unidos.Os diferentes espazos e recursos expositivos descubrirannos como era o mundo e o lecer en 1900, así como as claves para entender a importancia de Georges Méliès.