VISITA AO CITEEC (A CORUÑA) E CONCURSO DE ROBÓTICA

O venres 10 de novembro o alumnado de Tecnoloxía de 4º ESO e o de Tecnoloxía e Enxeñaría de 1º e 2º de bacharelato realizaron unha visita á Coruña para participar no XIV concurso de robótica, e para coñecer algúns dos proxectos de investigación que se realizan no CITEEC (Centro de Innovación Tecnolóxica en Edificación e Enxeñería Civil).

En primeiro lugar fomos ata o IES Menéndez Pidal, no que se celebrou o concurso ao longo da semana do 5 ao 10 de novembro, e competiron no concurso logo de atender a unha pequena introdución teórica, acadando uns resultados satisfactorios.

Despois desprazámonos ata o CITEEC, onde nos recibiron Carmen López (que fixo as prácticas do máster de profesorado o curso pasado no noso centro) e nos explicou en que consiste o seu traballo de investigación e nos fixo unha demostración. A continuación, Gonzalo García-Alén Lores explicounos en que consiste o proxecto Saturno, no que está a traballar, facendo estudos sobre inundacións e diseñando modelos teóricos que axuden a previr estes episodios. O alumnado puido interactuar no modelo proposto facendo modificacións e vendo a resposta que se obtiña.

Sen dúbida unha visita que nos servíu para tomar contacto co mundo da robótica e da investigación.