VIAXE CULTURAL A PARÍS

Un total de 43 alumna/os de 3º e 4º ESO participaron nunha viaxe cultural a ParÍs do 10 ao 15 de marzo de 2023. Aloxáronse nun hotel da periferia de París con traslados ao centro da cidade para visitar os principais monumentos e lugares da capital francesa: Arc de Triomphe, Tour Eiffel, Musée du Louvre, Musée d’Orsay, la Conciergerie, Place de la Concorde, Les Tuileires, Saint Germain des prés, Quartier Latín, Quartier Montmartre, Sacré-Coeur, Moulin Rouge, Palacio e xardíns de Versalles. Outras actividades que se levaron a cobo forn un paseo polo Sena  eb bateau-mouche, desprazamento no metro de París e visita ao parque Disneylan París.

Tratouse dunha actividade interesante para o alumnado xa que fomenta o seu interese pola lingua e cultura francesas ademais de ser unha actividade que lles axuda a desenvolver a súa independencia persoal como cidadán.