DÍA DE ROSALÍA

O Equipo de Dinamización Lingüística, o Departamento de Música e o Departamento de Lingua Galega e Literatura organizamos a actividade “Cumpriuse a xustiza” para celebrar o Día de Rosalía de Castro (23 de febreiro). O venres 24, en primeiro lugar, unha alumna de 1º ESO  (Lara López) e unha de 3º ESO (Carmen Alén) leron o manifesto da Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega escrito por Carme Adán. A continuación, Daniela Calvo (1º ESO) recitou o poema “A xustiza pola man”. Por último, un grupo de alumnado dirixido por Estrela (profesora de música) interpretou unha versión de Roi Casal (“Ninfa das frescas augas”) dun poema de Rosalía. Quedamos, así pois, con estas palabras de Carme Adán:

“Dos moitos legados de Rosalía de Castro, destacamos un, o da filósofa que sabe libre o seu pensar e non cede ante as cadeas impostas. Rosalía ensinounos da liberdade do pensamento que se afunde na realidade para interrogala por un futuro mellor. Se só cantamos as pombas e as flores, as luces de cores dos nosos autorretratos dixitais, de que teremos a alma?

Se desoímos os berros do noso tempo, de que teremos a alma?”