CARTAS CON SENTIMENTO

O Equipo de Normalización Lingüística, o Departamento de Lingua Galega e Literatura, a Biblioteca e o Departamento de Debuxo organizamos a actividade “Dillo coa lingua” para celebrar o 14 de febreiro. O alumnado e profesorado escribiu cartas de amor, amizade, afecto e admiración a outras persoas da comunidade educativa. A ilusión estivo presente e chegamos ata as 500 cartas! A clase de 2º ESO C resultou gañadora, posto que foi a que máis escribiu. Alén diso, aproveitamos a ocasión para desmontar os mitos do amor romántico. Cada grupo de alumnado contaba con un/unha representante que foi quen se encargou da explicación destes contidos. Parabéns pola implicación das e dos representantes de alumnado e a todas as persoas que participaron na iniciativa e decidiron "dicirllo coa lingua".