ACOLLIDA NOVO ALUMNADO 1ºESO

Os centros educativos de A Capela, Somozas, Xermade e os centros de As Pontes, Sta. María e A Magdalena visitaron as instalación do IES Moncho Valcarce para coñecer o que será o seu centro o vindeiro curso. Foron recibidos polo equipo directivo e os membros do departamento de orientación. Alumnos voluntarios de 1º de ESO acompañáronos na visita e puideron disfrutar de actividades de Música e do club de ciencias que lles organizaron os alumnos e alumnas. Finalmente, tiveron a oportunidade de compartir o recreo co alumnado de 1º de ESO. O tránsito entre etapas coordinado e organizado entre os centros de primaria e de secundaria facilita a adaptación e a integración do alumnado no centro e na aula.