Facing Fire.

Este 15 de Marzo o alumnado de primeiro curso de STEMBach realizou unha visita ao monte de Teixeiro (Lugo) acompañado de profesorado do IES Lucus Augusti e da Escola Politécnica Superior da USC dentro do programa europeo Facing Fire.
Nesta visita realizaron o estudo dasométrico dunha plantación de piñeiros e a toma de mostra de solos. Posteriormente, mediron o pH e a conductividade destas mostras. Finalmente, aprenderon conceptos da xestión de montes e da loita contra incendios.

Álbum: Sen categoría -> Facing Fire 23

Visita ao Centro de Investigación Aeroportada de Rozas (CIAR).

O mércores 16 de Febreiro, o alumnado de primeiro curso de STEMbach visitou o Centro de Investigación Aeroportada de Rozas (Castro de Rei, Lugo).

O CIAR é un centro de ensaios pioneiro na integración das Plataformas Aéreas de Investigación tripuladas xunto co desenvolvemento de sistemas remotamente tripulados (RPAS, Remotely Piloted Aircraft Systems). Así mesmo, este centro é o único a nivel europeo que permitirá dado as súas características e equipación, unha vez que se aprobe unha normativa específica para avións non tripulados, o ensaio e certificación deste tipo de aeronaves.

Álbum: Sen categoría -> Rozas 23

Asistencia á G-night

Os alumnos de primeiro curso do bacharelato STEM asistiron á Noite Galega das Persoas Investigadoras, que tivo lugar no vello cárcere de Lugo o pasado 30 de setembro. Foron acompañados polos alumnos de ciclo medio de operacións de laboratorio.

Concretamente, asistiron ás charlas xenética de vanguardia aplicada á saúde, mellora e conservación de recursos biolóxicos e á titulada esqueletos á escena.

Finalmente asistiron ao obradoiro canta proteína ten e visitaron varios stands de grupos de investigación da Universidade de Santiago de Compostela.

Álbum: Sen categoría -> G-night 22

Acto inaugural Stembach 2022/24

Este 28 de setembro o Vicerreitor de Organización académica e do Campus de Lugo, Francisco Fraga, inaugurou o Stembach do noso IES coa conferencia titulada nanotecnoloxía: realidade ou ficción?

O profesor presentou múltiples aplicacións actuais da nanotecnoloxía: lentes de contacto de realidade aumentada, pantallas holográficas, materiais para a potabilización da auga, para a conservación de alimentos, nanobaterías, baterías de carga ultrarrápida, materiais bactericidas (como as nanopartículas de prata nos empastes dentais), pel artificial, nanosensores ou nanobots administradores de fármacos.

Presentou tamén algunha das investigacións realizadas no seu grupo de investigación, coma o paso de substancias a través dos poros de diferentes tipos de guantes en presenza de suor. Tamén amosou os avances na comida dos peixes de piscifactoría, en nanomedicina para controlar parámetros vitais ou predición de enfermidades, para provocar que o feto se coloque no canal uterino antes do parto, a existencia de nanocápsulas para a úlcera gastroduodenal ou aplicacións como pinturas produtoras de electricidade que conteñen nanopartículas de ouro e nanotubos de carbono, as superficies autolimpables, etc.

Álbum: Sen categoría -> Conferencia nanotecnoloxía