try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
IES Lucus Augusti

Fases Desconfinamento Educación

Desecalapp é unha páxina web que permete obter información actualizada respecto ao proceso de desescalada en cada punto do territorio, achegando datos dos permisos e restricions asociadas a cada fase.

O ministerio fixo públicas 29/04/2020 as fases de desconfinamento, a aplicación será por provincia como unidade territorial de medición cunha desescalada asimétrica en función de cada provincia, a duración das fases dependerá da evolución dos datos e baixo indicadores de saúde pública.

O inicio da nova normalidade realizarase, como mínimo, a partires do 25 de xuño, mantendo as normas de seguridade e distancia social.

Para información das características das fases nos distintos ámbitos e dos indicadores de cada fase consultar as seguintes ligazóns:

Panel de indicadores

Previsión por ámbitos

Cronograma Fases

ÁMBITO

FASE 0

FASE 1

FASE 2

FASE 3

EDUCACIÓN E UNIVERSIDADES

Fomentarase a educación en liña ou a distancia.

Os centros educativos abrirán para o seu desinfección, acondicionamento e o traballo administrativo e preparatorio dos docentes e persoal auxiliar.

Apertura de Universidades para a súa desinfección, acondicionamento e para xestións administrativas e de investigación.

Apertura de laboratorios universitarios

Apertura de infantil ata 6 anos para familias que acrediten que os proxenitores teñen que realizar un traballo presencial sen posibilidade de flexibilización. Sempre con limitación de aforo.

Con carácter voluntario para o alumnado, os cursos terminais (4º ESO, 2º de Bacharelato, 2º de FP de grao Medio e Superior e último ano de Ensinos de réxime especial) comezarán con división dos grupos de máis de 15 estudantes ao 50% para asistencia alterna ou en semigrupos paralelos.

Permítese a apertura dos centros de Educación Especial, e a asistencia dos alumnos terá carácter voluntario.

ABAU.

Os centros educativos prepararán programas de reforzo educativo a desenvolver no centro para os/as alumnos/as non mencionados anteriormente.

Nova normalidade