PLANTANDO CARA AO LUME

Charla impartida por Agustín Merino, profesor da USC do Departamento de Edafoloxía e Química Agrícola. Ademais interviñeron Beatriz Omil, doutora deste Departamento e coordinadora de medios aéreos e terrestres para a extinción de incendios na nosa provincia, e Lucía Díaz, alumna do Máster en Dirección de Actividades Educativas na Natureza da Facultade de Formación do Profesorado da nosa cidade.

Presentaron datos do número de incendios en Galicia nos últimos anos, o seu tipo, a súa orixe, intensidade, consecuencias e actuación tanto por parte de particulares como da administración.

Este 18 de decembro asistiron os alumnos de primeiro curso de STEMbach e ao longo deste curso realizarán prácticas de campo. O alumnado de segundo curso deste centro recibiu unha charla formativa e realizou prácticas de mostraxe dentro deste programa de innovación educativa para loitar contra os incendios o pasado curso.

Álbum: Sen categoría -> Plantando cara ao lume

album | by Dr. Radut