A TÁBOA PERIÓDICA: SERVE HOXE

Charla maxistral impartida por Manuel Bermejo Patiño, profesor emérito da USC do Departamento de Química Inorgánica.

O investigador e divulgador destacou a vixencia da táboa periódica na aula para facer predicións da reactividade e propiedades dos elementos. Tamén destacou a contribución da química ao estado de benestar actual e falou dos retos dos futuros químicos: ambiente, enerxía,…

Este 27 de novembro asistiron os alumnos de STEMbach, xunto con outros alumnos, profesores e ex profesores de diferentes centros e niveis educativos. Tamén se fixo a presentación ao público da lámina da táboa periódica segundo Mendeleev atopada no noso IES de finais do século XIX, restaurada polo Mupega e que se exporá no museo do Lucus Augusti.

Álbum: Stembach2019/21 -> Conferencia de Bermejo

album | by Dr. Radut