try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
IES Lucus Augusti

Etiquetas

"Etiquetas" No teatro conflúen a maior parte das destrezas que a escola considera instrumentais, aquelas que axudan a proporcionar ao alumnado un andamiaxe para ir dando estrutura e conformando a adquisición de coñecemento: a comprensión, a lectura, a capacidade de expresión, a memoria, o traballo grupal, a creatividade, a música... Este ano decidimos engadir a través da cooperación entre os institutos "Lucus Augusti" e "Nosa señora dos Ollos Grandes" e a Fundación "Tadega" , un valor máis á grandeza das artes escénicas, o compromiso pola integración e a igualdade. Non é doado converter unha idea nun texto, nin ese texto nunha representación coral, nin artellalo cunha banda sonora que envolva a obra nun ambiente impactante... Máis o que resulta absolutamente sorprendente é que un grupo de rapaces e rapazas de 1º , 2º e 4º da ESO foran quen de darnos unha lección de compromiso, de facer explícita a forza que posúen e amosar que eles e elas son os auténticos protagonistas do proceso de ensinanza-aprendizaxe. "Maisqueteatro" foi unha experiencia máxica, 8 sesións de ilusionismo misturando psicodrama, expresión de emocións, terapia grupal, educación en valores... Un luxo dun valor pedagóxico incalculable que deixou unha pegada sensitiva imborrable. "Etiquetas" será, como escribe Galeano, para "RECORDAR: Del latín re-cordis, volver a pasar por el corazón".

Función no IES Lucus Augusti

Función no IES Nosa Señora dos Ollos Grandes