Robots cada vez máis "cerca" das persoas

O pasado 22 de maio o doutor Roberto Iglesias, coordinador do Grao de Robótica e profesor do departamento de Electrónica e Computación da Escola Politécnica Superior do Campus de Lugo, impartiu unha amena e didáctica conferencia ao alumnado de primeiro curso de STEMbach.

Nesta conferencia, titulada robots cada vez máis “cerca” das persoas, o doutor Roberto Iglesias, comezou cautivando o alumnado e docentes presentes na sala explicando que a proximidade ás persoas é tanto dende o punto de vista do “hardware” (ofrecendo un número de servizos cada vez maior: agricultura, inspeccións estruturais, asistentes domésticos,…), coma do “software” (como é a intelixencia artificial xenerativa). Explicou o funcionamento das redes neuronais artificiais para o control intelixente, os grandes retos actuais da robótica (aprendizaxe continuo e federado) e as bases da intelixencia artificial xenerativa.

Álbum: Sen categoría -> 24 robotica

album | by Dr. Radut