Programación anual (curso 2023-24)

anamusica

· Música 2ºESO

· Música 3ºESO

ALUMNADO COA MATERIA DE MÚSICA PENDENTE:

O seguimento dos alumnos coa materia de Música pendente faráse a través dos cursos en E-Dixgal creados con tal fin. Neles teñen material de estudo: apuntamentos, audicións, pezas para interpretar e demáis instruccións.

Calquera dúbida e/ou aclaración pode facerse a través da mensaxería da devandita plataforma.

Realizaranse dúas probas escritas para avaliar os contidos teóricos que se desenvolverán nas seguintes datas:

1º parcial: Martes, 20 de febreiro de 2024 ás 12h na Aula de Música

2º parcial:Martes, 21 de maio de 2024 ás 12h na Aula de Música

Na primeira data avaliaranse a primeira metade das unidades didácticas. De superarse esta proba, no segundo exame avaliaríanse a segunda metade. De non superarse a primeira proba, na segunda data avaliaríase a totalidade das unidades.

Para avaliar a parte práctica (de interpretación), os alumnos poden enviar pola plataforma E-dixgal un vídeo interpretando as pezas propostas no que se vexa claramente que son eles quen a están interpretando ou ben facelo o día do exame.